Denník lesbičky – štvrtok 28. 11. 2013

29. novembra 2013, lithien, Denník

„Aj čakanie posediačky môže byť utrpenie…“

 

Som rada, že moje články sú komentované. Chcela by som poniektorým odkázať, že ak sa im môj blog zdá nudný a prázdny, alebo bezduchý, tak presne taký je potom aj môj život. Tak dúfam, že ten ich je lepší… Nie sú tu síce presné mená, ale udalosti sa v mojom živote skutočne udiali. Dosť podobne na to, aby sa a aj ma ľudia spoznali. Som bezduchá? Robím gramatické chyby? Možno… ale celé toto vzniklo z môjho presvedčenia a mnohých iných vecí. Možno o nich niekedy budem hovoriť. A plne si uvedomujem kým som.

 

Bol štvrtok a ja som cestovala domov. Autom. O tom, že moja cesta sa nečakane predĺži som sa dozvedela už na konci diaľnice pri Žiline, kde ma zastavila stojaca kolóna. (áno mám auto a áno, viem šoférovať) Vraj ak sa chcem dostať cez Strečno, tak mám smolu. Reťazová nehoda. Prvý raz v živote som si zapálila v aute. Kolóna aj tak stála. Obchádzajte cez Terchovú. Super. Tak som šla. Pomaličky. Pomalšie ako boli občas autá za mnou schopné tolerovať. Pri akomkoľvek čo i len trošku výraznejšom zrýchlení sa mi predné kolesá začali pretáčať. Obišla som dve autá vyvrátené vedľa cesty. Bolo to katastrofálne, temné, šmykľavé a nekonečné.

Keď som prišla domov, čakala ma na stole teplá večera, zohriata už asi siedmykrát a dlhý pokec s maminou pri víne. Bol to jeden z tých večerov, ktorý si budem ešte dlho pamätať. Bola som veľmi vystresovaná a psychicky zničená. Nezvyknem šoférovať tak dlho a na takej zlej ceste. Alkohol bol pre mňa ako balzam na dušu a domov ako teplá deka, ktorá ma celý čas chránila pred vetrom. Konečne som bola naspäť a spala vo svojej posteli.

Dnes som si pospala, dokonca až tak dlho, že som sa trošku hanbila. Stretla som sa s kamarátkou zo strednej školy a dali sme si spolu obed. Inak bol piatok veľmi pokojný. A celý víkend taký dúfam bude.