Založ si blog

Denník lesbičky – štvrtok 28. 11. 2013

„Aj čakanie posediačky môže byť utrpenie…“

 

Som rada, že moje články sú komentované. Chcela by som poniektorým odkázať, že ak sa im môj blog zdá nudný a prázdny, alebo bezduchý, tak presne taký je potom aj môj život. Tak dúfam, že ten ich je lepší… Nie sú tu síce presné mená, ale udalosti sa v mojom živote skutočne udiali. Dosť podobne na to, aby sa a aj ma ľudia spoznali. Som bezduchá? Robím gramatické chyby? Možno… ale celé toto vzniklo z môjho presvedčenia a mnohých iných vecí. Možno o nich niekedy budem hovoriť. A plne si uvedomujem kým som.

 

Bol štvrtok a ja som cestovala domov. Autom. O tom, že moja cesta sa nečakane predĺži som sa dozvedela už na konci diaľnice pri Žiline, kde ma zastavila stojaca kolóna. (áno mám auto a áno, viem šoférovať) Vraj ak sa chcem dostať cez Strečno, tak mám smolu. Reťazová nehoda. Prvý raz v živote som si zapálila v aute. Kolóna aj tak stála. Obchádzajte cez Terchovú. Super. Tak som šla. Pomaličky. Pomalšie ako boli občas autá za mnou schopné tolerovať. Pri akomkoľvek čo i len trošku výraznejšom zrýchlení sa mi predné kolesá začali pretáčať. Obišla som dve autá vyvrátené vedľa cesty. Bolo to katastrofálne, temné, šmykľavé a nekonečné.

Keď som prišla domov, čakala ma na stole teplá večera, zohriata už asi siedmykrát a dlhý pokec s maminou pri víne. Bol to jeden z tých večerov, ktorý si budem ešte dlho pamätať. Bola som veľmi vystresovaná a psychicky zničená. Nezvyknem šoférovať tak dlho a na takej zlej ceste. Alkohol bol pre mňa ako balzam na dušu a domov ako teplá deka, ktorá ma celý čas chránila pred vetrom. Konečne som bola naspäť a spala vo svojej posteli.

Dnes som si pospala, dokonca až tak dlho, že som sa trošku hanbila. Stretla som sa s kamarátkou zo strednej školy a dali sme si spolu obed. Inak bol piatok veľmi pokojný. A celý víkend taký dúfam bude.

 

Denník lesbičky – utorok 26. 11. 2013

27.11.2013

„Now don’t you understand that I’m never changing who I am…“ Zobudila som sa a v mysli mi stále hrala skladba od Imagine Dragons – It’s Time. Mala som pocit, že som si ju spievala celú noc, kým som spala. Vypadnúť z postele, sprcha, obliecť sa, káva (dnes pre zmenu doma, lebo Lucka v utorky ráno nepracuje) a potom škola. Kým som [...]

Denník lesbičky – pondelok 25. 11. 2013

26.11.2013

„Aj ráno môže byť ako každé iné…“ V pondelok som vstávala skoro. Bolo veľmi chladno a väčšina Slovenská hlásala príchod snehu. Prvý sneh a môj prvý blog. Nádherná symbolika. Pracujem v jednej malej nemenovanej agentúre a ešte pred obedom som sa mala stretnúť s klientom. Dúfala som, že káva ma stihne priviesť k správnym myšlienkam [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

lithien

Don´t call it your dreams but make it your life...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 9514x
Priemerná čítanosť článkov: 3171x

Autor blogu

Kategórie

Archív